Bloomberg’in haberine nazaran; Microsoft, müşterilere e-posta karşılıklarını otomatikleştirmeye yardımcı olmak için ChatGPT teknolojisinin kullanabileceğini düşünüyor. Bilhassa satış görevlilerinden müşterilere şahsileştirilmiş e-postalar oluşturmak için GPT 3.5’i kullanacak.
Microsoft’un Office ve görüntü konferans programlarını müşteri bağlantıları idaresi yazılımına bağlayan Viva Sales, OpenAI’nin metin oluşturma eserini kullanarak müşterilere e-posta cevapları oluşturabilecek. OpenAI’nin ChatGPT sohbet robotunun temelini oluşturan sistem olan GPT 3.5’i içeren yapay zeka araçları, bilgileri müşteri kayıtlarından ve Office e-posta yazılımından toplayacak. Bu bilgiler daha sonra şahsileştirilmiş metin, fiyatlandırma detayları ve promosyonlar içeren e-postalar oluşturmak için kullanılabilecek.
Haber, Microsoft’un OpenAI’den toplantı özeti ve çeviri özellikleri sağlayan birtakım kıymetli entegrasyonları da içeren Teams Premium’u duyurmasıyla birebir gün geldi. Teams Premium’daki akıllı özet ile toplantıyı kaçıran çalışanların kıymetli bilgileri almaları sağlanabilecek.